Poradna Samsung Galaxy Nexus I9250

Autor: | Vloženo: 21.12.2012 000 21:53 | Témata: Poradna Samsung Galaxy Nexus I9250

Obchod play nefunguje, ani nenačte

Dobrý den, již asi 4 den mi nefunguje vůbec obchod, když na něj chci najet, tak se jakoby otevře, ale hned zmizne. Hned při spuštění telefonu mi to hází chybu a to Proces com.google.process.gapps byl bohužel ukončen . A pořád dokola, asi po minutě to přestane. Nikde jsem nic nepřenastovala a do ničeho nelezla. Prosím poraď te mi, začínám být už bezradná. Děkuji

  • Libor Gondek

    Libor Gondek

    22. prosince 2012

    A restartovat telefon jste zkoušela?

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (16)
    • Ne (38)
    • Lenka

      22. prosince 2012 - Lenka

      jj a už i obnovit nastavení :( a stále nic :(


    • Libor Gondek

      22. prosince 2012 - Libor Gondek

      Tak zkuste dočasně smazat účet u Google, ale pamatujte si ho. Když pak dáte jít do obchodu, mělo by vám naskočit okénko, že je nejdříve nutné přihlášeni. Třeba to pak půjde, ale opravdu nevím, zkouším... Chtěl jsem poradit obnovení do továrního nastavení, ale když nepomohlo ani to. Samsung Apps jdou?


    • Petr

      23. prosince 2012 - Petr

      mám ten samý problém gapps nefunguje obchod nefunguje


    • Lenka

      23. prosince 2012 - Lenka

      Tak mě už funguje všechno, po obnovení továrního nastavení jsem si nestáhla zálohu zpět, ale zkusila jsem bez zálohy a vše už funguje, na závadu jsem po asi 4 hodinách přišla a jednalo se o aplikaci zynga pokru
      Snad to Peťo bude i váš případ
      Za veškeré rady moc děkuji


    • Kuba

      30. prosince 2012 - Kuba

      Mam úplně stejnou chybu co bych s tím měl udělat? Děkuji


    • Nicola

      5. února 2013 - Nicola

      Dobry den mě to taky nejde porad to nacita a nic prosim o pomoc co mam delat. Děkuju


    • Dandi

      22. března 2013 - Dandi

      Nastaveni -> Spravce aplikaci -> Vse (popojet doprava) -> sjet uplne dolu -> Stazene polozky -> povolit
      me to zachranilo foun :)


    • Pavlina

      23. března 2013 - Pavlina

      děkuji :)) zachranil děkuji moc :)) děkuju děkuju děkuju děkukuju :D


    • honza

      19. dubna 2013 - honza

      Naprosto dokonalá rada, děkuji moc! :)


    • Pepa

      30. května 2013 - Pepa

      Dandi, díky moc.


    • marineli

      5. června 2013 - marineli

      Dandi jseš fakt machr ! Už to opět funguje díky za radu


    • Štěpán

      12. června 2013 - Štěpán

      Taky mě to pomohlo. Jsi borec :-).


    • carto

      27. června 2013 - carto

      moc dakujem pomohlo


    • Bára

      2. července 2013 - Bára

      Dandi moc děkuji :-)


    • Jirka

      8. července 2013 - Jirka

      super pomáhá díky mooooc


    • Barča

      11. července 2013 - Barča

      Jééé, děkuji pomohlo ;)


    • pavel

      11. července 2013 - pavel

      Stazeni dat. Proste jsiborec tohle byme nenapadlo ja si stim uzlamu hlavu tyden diky .. jsi pan.


    • karlos

      25. července 2013 - karlos

      dandi mě pěkně spasil :D


    • Rena

      26. července 2013 - Rena

      jééé děkuji !!!! paráda už jsem taky byla zoufalá vše funguje jak má :-*


    • Vladii

      22. srpna 2013 - Vladii

      Dakujeeeeeem , si Macher!!!!
      Dik


    • Dája

      13. září 2013 - Dája

      mám stejný problém, ale mám Samsung Galaxy SIII.....a ta rada od Dandiho pro me nejak neplati.....prostě poslední dva body: Stažené položky -> Povolit....to tam nikde nemužu najít, není to v nabídce a nebo su slepá (je fakt že ten telefon mam chvilku a moc s nim neumim, takže to třeba jen přehlížím).....prosím pomozte!!!! =(


    • lucia

      14. září 2013 - lucia

      super rada.. dakujem :)


    • stauffenberg

      16. září 2013 - stauffenberg

      DEKUJU UZ FUNGUJE!!!


    • Anna

      19. září 2013 - Anna

      Oooh! Děkuju moc! :)* ! Jsi úžasnej


    • Kristýna

      22. září 2013 - Kristýna

      Děkujuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!


    • lee

      24. září 2013 - lee

      tvl kamo ses fakt borec!!! diky!!!


    • Jiřííík ;)

      4. října 2013 - Jiřííík ;)

      Stejný problém, projíždím fora a nic (myslel jsem že jsem tam dostal vira, a tka jsem to projížděl antivirákem) no a pak se dopátrám problému tady..
      Moc děkuju (dandi)


    • David

      16. října 2013 - David

      Taky mě to pomohlo!! Děkuji


    • Martin

      16. října 2013 - Martin

      Dandi super díky moc


    • Petr

      18. října 2013 - Petr

      Taktez dekuji,jsi nejlespi!!!!


    • Katerinka

      23. října 2013 - Katerinka

      a kde je to spravce
      uloh ??


    • Elka

      25. října 2013 - Elka

      DANDI - díky moc!!!!


    • Michaela

      26. října 2013 - Michaela

      zdravím :) prosím o pomoc, také se mi to zobrazuje ale v tabletu...Co mám dělat? Nejlépe by se mi hodil popis co a jak..díky


    • danielsan

      28. října 2013 - danielsan

      Hey taky a pomohlo na htc desire 500. Dik moc Dandi..:-)


    • Marcela

      7. listopadu 2013 - Marcela

      Dandi. Jsi jednička. Díky


    • Jakub

      9. listopadu 2013 - Jakub

      Diky za radu me uz u Sgs3 take funguje


    • Petr Ludvik

      12. listopadu 2013 - Petr Ludvik

      Dík moc...


    • Pepa M.

      12. listopadu 2013 - Pepa M.

      U SGS3 je v v záložce Zakázáno (úplně vlevo) - Správce stahování - to dát povolit


    • winkeee

      13. listopadu 2013 - winkeee

      Dandi jsi nejlepšííííí :-) !!!!!!!


    • Martínek A.

      20. listopadu 2013 - Martínek A.

      A nevíte jak to je když se mi to samé ukazuje u HTC One SV se sence 5 ? :D


    • Jan Han

      21. listopadu 2013 - Jan Han

      DANDI - super, díky - jakjs napsal. ZAFUNGOVALO, BINGO!!! (LG P710)


    • Markéta

      25. listopadu 2013 - Markéta

      Rada nad zlato !!!! Díky moc i já.


    • Sany

      26. listopadu 2013 - Sany

      TAHLE RADA MI ZACHRÁNILA NERVY A MOBIL :) díky moc!!!


      22. března 2013 - Dandi

      Nastaveni -> Spravce aplikaci -> Vse (popojet doprava) -> sjet uplne dolu -> Stazene polozky -> povolit
      me to zachranilo foun :)


    • hubert

      26. listopadu 2013 - hubert

      joooooooooooooooooooooooo.diky moc zachranilo my to mobil.
      dekujuuuuuuuuuuuuuuuuuu


    • Mao

      6. prosince 2013 - Mao

      Díky moc za radu, Dandi, zachránil jsem s ní synátorovi mobil a jsem teď doma za hrdinu :-)


    • Jaromir

      12. prosince 2013 - Jaromir

      Dandi diky! ;)


    • Martina

      19. prosince 2013 - Martina

      Dobrý den mám Samsung Galaxy Xcover - GT-S7710 a mám úplně stejný problém s obchodem, zkoušela jsem Vaše rady Nastaveni -> Spravce aplikaci -> Vse (popojet doprava) -> sjet uplne dolu -> Stazene polozky -> povolit, ale bohužel stažené položky mi to nenabízí pouze stažené a povolit tam vůbec v nabídce není je tam jen zakázat, poradíte mi prosím co mám dělat. Předem moc děkuji za radu. :-)


    • Richard

      30. prosince 2013 - Richard

      Dobry den mam samsung galaxy s 4 mam problem ze mi neotvorilo obchod play vyskusal som hocičo ked som dal povolit v nastaveniach nejake subory tak uz mi nacita obchod play dostanem sa na hocijaku apku ale neide mi ju nainstalovat a ja uz neviem co dalej dakujem za radu


    • nel

      10. února 2014 - nel

      Vies ako funguje tato rada aj na LG P-690??Ja tam nemam tie posledne dva kroky :/ Velmi by pomohlo ;)

      Nastaveni -> Spravce aplikaci -> Vse (popojet doprava) -> sjet uplne dolu -> Stazene polozky -> povolit
      me to zachranilo foun :)


    • samo

      22. dubna 2014 - samo

      Aj ja mám taký istý problém...mám to povolené stiahnuté súbory a nejde mi to...


    • Adriana Samkova

      10. července 2014 - Adriana Samkova

      Chcem len obchod play


    • Martin

      29. září 2014 - Martin

      Dandi - PARÁDA !!! Děkuji moc.


  • Kuba

    Kuba

    30. prosince 2012

    Mám stejný problém co bych s tím měl udělat? Děkuji

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (7)
    • Ne (3)
    • Libor Gondek

      30. prosince 2012 - Libor Gondek

      jak je řečeno výše, blokovala to vadná aplikace, takže jediné řešení - nalézt a odstranit.


    • Kuba

      30. prosince 2012 - Kuba

      Jak tuto aplikací naleznou ? Nejrychleji


    • Libor Gondek

      30. prosince 2012 - Libor Gondek

      nejrychleji? Smazat vše, co jste si doinstalovával a nepotřebujete. Obnovení do továrního stavu je zcela určitě nejrychlejší.


    • Petr

      30. prosince 2012 - Petr

      Přišel jsem nato - stačí v nastavení , v aplikacích vynutit ukončení aplikace Obchod play, pak ji znovu spustit a jede to :-)
      Samozřejmě funguje i tovární nastavení, ale to je nešikovné..


    • Kuba

      30. prosince 2012 - Kuba

      To jsem zkoušel to nefungovalo takže jsem dál tovární nastavení ale díky za řady


    • ada

      19. srpna 2013 - ada

      Ja som dala vynútiť ukončení aplikae obchod play, lenže ju neviem nijak znova spustiť nemám tam žiadnú takú možnosť .. :/ neviete ako dalej ?


    • Jan

      7. prosince 2013 - Jan

      tak ja jsem dal Obchod play - odinstalovat aktualizace ... telefon me upozornil, ze Obchod Play bude nahrazen puvodni verzi a OK ... funguje ...SGS2


    • Nikol

      13. prosince 2013 - Nikol

      stejný problém SGS3, neustále se mi psala chyba, stačilo udělat to co poradil Dandi. díky moc !


  • Google team

    Google team

    4. dubna 2013

    Ahoj, měl jsem stejný problém, začalo mi to psát Proces com.google.process.gapps, dal jsem Vynucené zastavení aplikace Google play, a odnistaloval veškeré aktualizace na Google play, od té doby už to bylo dobré ;)

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne (4)
  • rendy

    rendy

    5. června 2013

    fakt funguje,i mě to zachranilo. moooockrat děkuju.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne (1)
  • Jakub

    Jakub

    13. června 2013

    U mě teda stačilo pouze povolit stahování v aplikacích, nemusel jsem nic mazat ani vynuceně ukončovat (nastavení -> správce aplikací -> vše -> staženo...a dát povolit)

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (8)
    • Ne (2)
    • Tomáš Šafář

      4. března 2014 - Tomáš Šafář

      Tam žádný povolit neni a správce aplikací v nastvení taky nemám


  • anonym

    anonym

    29. června 2013

    Mě se to taky stalo tak jsem to odinstalovala a teď když to chci nainstalovat tak to nejde vždycky se to objevi a vypne se to

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
  • erik

    erik

    15. července 2013

    Ludia ja tam ziadne stazene polozky nemam :/ mam ten isty problem no nic nezabera :( uz si s tym lamem hlavu par dni

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • jiří

      26. července 2013 - jiří

      Ahoj, zkusil jsem odinstalovat app hangouts na HTC one S a teď mě jede všechno bez problému, google play mi nejel od instalace této aplikace


  • Iwka

    Iwka

    5. srpna 2013

    Dandi děkuji! jsi génius!

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (2)
  • roman

    roman

    20. srpna 2013

    takže Nastavenia>>>Aplikácie>>>Vše>>>Správca Stahovania klik>>>Povoliť

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (3)
    • Ne (6)
  • Patrik

    Patrik

    22. srpna 2013

    Už jsem to našel DÍKY!
    Jen pozor u každého telefonu to není stejné. To co se píše nahoře je asi pro starší android. Protože mám 4.1.2 a na těch je to "Správce stahování", jak píše roman.. bylo u něj napsáno něco jako "vypnuto"...

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • andy

    andy

    5. září 2013

    proosim pomozte mam stejny problem jako lenka ale mam mobil huawei a porad mitam naskakuje cerna cedulka ja se vazne zblaznim prosiiim pooooomoooc

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Anonymní uživatel

      5. září 2013 - Anonymní uživatel

      Andy, vlastním též huawei G 300 a reklamovala jsem kvůli tomuto problému, vyměnili nějaký modul a přehráli sw a běží jak má


  • dejv

    dejv

    15. září 2013

    Kde najdu tovarni nastaveni? Nebo takhle, kde najdu: obnovit tovarni nastaveni?

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    21. září 2013

    Stažené položky a povolit funguje. Děkuji za radu :-)!!!

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (2)
  • Martin

    Martin

    16. října 2013

    Lenko to samí se děje i mě a netuším co s tim je

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Sláva

    Sláva

    7. listopadu 2013

    Stejný problém na S III mini - co mně pomohlo?
    Nastavení - správce aplikací - doprava na seznam "vše" - položka "správce účtu google" byla zakázána =>> povolit a obchod play už běží. Akorát jsem musel znova zadat google účet.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • ALiČko

    ALiČko

    10. listopadu 2013

    Pokud máte tablet nebo verzi androidu 4.1. JB tak musíte dat Nastavení-> Aplikace-> úplně na konci Vše a najdete Správce stahování na to kliknete a dáte Povolit a už to jede:)

    Trvalo než jsem to našel.

    Hodně štěstí:)

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (3)
    • Ne
  • anet

    anet

    14. listopadu 2013

    Tak ty si borecc!!!!super dikii pomohlo

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • david

    david

    29. listopadu 2013

    díky,díky, díky

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • tereza

    tereza

    4. prosince 2013

    Super rada!!!! Měla jsem ten samý problém na S3 mini, už jsem vyzkoušela všechno a nic nepomáhalo až do ted....díííky :))

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • ruza

    ruza

    5. prosince 2013

    diky moc. taky pomohlo. mam nexus s .fakt pecka.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • .

    .

    26. prosince 2013

    A kde máš to ''povolit'' omg? Já našel správce aplikací a nikde žádné povolit není! Nevím jak to vy řešíte ale opravdu tyhle rady jsou nahovno.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (5)
    • Ne
  • Vendy

    Vendy

    9. ledna 2014

    Prosím vás, mám Huwai Acsend G300 a hlasi me to stejnou chybu ale to jak tady rikate, to
    Nastaveni -> Spravce aplikaci -> Vse (popojet doprava) -> sjet uplne dolu -> Stazene polozky -> povolit
    .... tak to nemuzu najit, nemam tam spravce akplikace, nebo aspon nevim kde, prosím porad te mi

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Vendy

    Vendy

    9. ledna 2014

    Ted sem hledala a podle tohodle: Pokud máte tablet nebo verzi androidu 4.1. JB tak musíte dat Nastavení-> Aplikace-> úplně na konci Vše a najdete Správce stahování na to kliknete a dáte Povolit a už to jede:)

    dostanu se az ke konci, ale to povolit tam fakt nikde neni :( :(. Moc prosím, poradte me, uz me ta tabulka opravdu stve! :D .... prosim ;)

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne
  • Vendy

    Vendy

    9. ledna 2014

    No tak ted sem to uplne vylepsila :( .... POMOC :D ... Pokud máte tablet nebo verzi androidu 4.1. JB tak musíte dat Nastavení-> Aplikace-> úplně na konci Vše a najdete Správce stahování na to kliknete a dáte Povolit a už to jede:) jela sem podle tohodle.... ale misto povolit tam bylo vypnout a kdyz sem dala vypnout tak tam bylo povolit, no ale rekla sem si bylo tam vypnout tak to dam....no a ono me to zmizlo :(, kde to ted mam najit? Prosim vas pomoste me nekdo :( :( :((

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne (1)
  • Betty

    Betty

    9. února 2014

    Já mám stejný problém, překvapivě, Lenovo A820. Obchod nainstaluju, otevřu a on se otevře a hned zmizí. Nepomohlo nic, ani vynucené ukončení, ani smazání dat, ani onu kouzelnou pomoc ve stylu "povolit" nemůžu najít... Prosím pomoc, už mě to fakt leze na nervy :(((

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
    • Betty

      9. února 2014 - Betty

      Nutno podotknout, že mě rozčiluje už samotný fakt, že není obchod nainstalován v telefonu automaticky...


  • Tomáš Šafář

    Tomáš Šafář

    4. března 2014

    Prosím vás já mám na tabletu asi už měsíc problém s obchodem play a nevím co mám dělat mů tablet je značka Iget prosím poraďte mi už sem zoufalý děkuji.
    Jak mám restartovat telefon??

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Michal

    Michal

    5. března 2014

    Prosím poraďte mam tablet go terra 101 a když ho zapnu tak s mi tam objeví že com.google.gapps byl ukončen a vaše rady jsem si četl a nepomohli ´mi hledal jsem správce aplikací a nenašel jsem ho taky wse nemohu dostat na hlavní plochu mohu jen do nastavení moc prosím poraďte

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • agnes

    agnes

    8. března 2014

    Aj ja mam problem mam tablet znacky pestigio ...... dole mi ukazuje tie palicky (wifi) ked su modre tak mi ten obchod ide a ked su sive tak nefunguje co mam robit ?? Prosim poradte mi :((((( :-)

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • baja

    baja

    22. dubna 2014

    Help nejde mi obchod play ale tak ze mam vsetkych pat ciarok a pise mi ziadne pripojenie

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Adriana Samkova

    Adriana Samkova

    10. července 2014

    Je to na piču ! Ale já ten obchod plány chcem!!!!!!

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Darkness Temnota

    Darkness Temnota

    14. července 2014

    I me to delalo stačí vytvořit nový účet v nastavení

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (1)
    • Betty

      24. července 2014 - Betty

      Tak to tedy opravdu nestačí ... Protože mě žádný účet prostě vytvořit nejde ... Je to na hovno fakt ...


  • Roberto

    Roberto

    10. srpna 2014

    Proc se mi ukazuje neni zadne propojeni kdyz sem pripojenej na svoji wifi a mam ji full

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Mika

    Mika

    12. srpna 2014

    Mám Huawei G300 a nestáhnu si z Obchochu Play z ničeho nic - NIC :-( !!! Vyzkoušela jsem snad všechny možný kroky, který jsem se dočetla na forech a nic, nefunguje. Nejdříve to házelo různé chyby a teď se do obchodu ani nedostanu. Nevíte si s tím někdo, prosím, rady? Díky

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.