Poradna Mobilní telefony


Autor: | Vloženo: 26.07.2016 000 22:20 | Témata: Poradna Mobilní telefony

Musím při reklamaci mobilního telefonu předložit i nabíječku?

Dobrý den,
rozbil se mi telefon, nelze zapnout a domnívám se, že chyba je v baterce. Zásadní problém je, že už nemám originální nabíječku. Přesněji řečeno mám, ale kabel od ní je od jiného zařízení. V případě, že se nemýlím a chyba je v baterce domnívám se, že prodejce bude chtít zkontrolovat nabíječku a pokud zjistí, že není originální svede poškození ní a mně nevrátí peníze. Někde jsem četla, že při reklamaci mobilního telefonu spotřebitel není povinný předložit i veškeré příslušenství, ale je možné, že by mi při vrácení peněz cenu za příslušenství (nabíječku) odečtou. Tato varianta by pro mě byla snesitelnější než varianta, že mi reklamaci vůbec neuznají. Myslíte, že by v mém případě bylo lepší nabíječku s mobilní telefonem k reklamaci nebrat?
Děkuji za každou odpověď.

  • Roman

    Roman

    28. července 2016 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Pokud telefon chcete opravit, tak můžete dát na reklamaci pouze ten, i když v případě problému s nabíjením by bylo vhodné dodat i nabíječku a originální kabel. Není to ale podmínkou.
    Jinou nabíječku jste nezkoušela? Nabíječky s microusb konektorem jsou kompatibilní, liší se jen výkonem, tj. rychlostí jakou nabíjejí.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.