Poradna Mobilní telefony


Autor: Anonym | Vloženo: 07.10.2015 000 16:41 | Témata: Poradna Mobilní telefony

Anonym

Xiaomimobile - negativní zkušenost s Lion s.r.o. distributorem a servisem

Zdravím,
máme opakovanou, velmi negativní zkušenost s tímto obchodem a servisem s více telefony.
Servis a komunikace tragická, arogantní a manipulativní jednání technika, nepravdivá tvrzení, nedodržené dohody etc....bez zájmu situaci vyřešit.
Předpokládám, že nejsme sami.
Doporučuji maximální obezřetnost při jakémkoli nákupu a ještě více komunikaci a se servisem v sídle firmy na Praze 6.
Máte-li stejné zkušenosti, navrhuji je zveřejnit, aby se vlastník této společnosti a následně jeho dodavatelé zamysleli nad přístupem ke klientovi a nad kvalitou služeb jako celku.

  • Vladimír

    Vladimír

    9. října 2015

    Kdo chce kam, pomozme mu tam.
    Xixao telefony nebrat. A máš po problému.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • asdf

    asdf

    21. října 2015

    Mam podobne zkusenosti ale s jinyma znackama.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • pat

      6. listopadu 2015 - pat

      Musím říci, že se situace přiostřila. FIrma Lion ve svém servisním středisku na adrese sídla firmy převzala telefon. Byla informována že jsou v něm ostrá nezálohovaná data. Akceptovala to. Před zásahem do něj její autorizovaný servisní technik přes požadavek zákazníka neprovedl ani elementární zálohu a zákazníka o tom ani neinformoval. Zákazník si přitom u něj minutu před tím koupil pamětové medium.... V průběhu upgrade SW na telefonu autorizovaným technikem servisu společnosti Lion prý došlo k poškození HW tohoto přístroje a ztrátě veškerých dat. Následně cca měsíc páni laborovali a podávali a to až po opakovaných urgencích klienta nesourodé informace od toho, že nic nezachránili až po to, že zachránili vše vyjma kontaktů. Nyní je stav takový, že neznámo kde drží neznámý objem neznámé kvality dat o nichž tvrdí že je nemají. Dále tvrdí, že si klient má převzít telefon a být štasten, že mu na něm ztratli veškerá data a prý vyměnili mother board... MAjitel společnosti dle jeho slov nechápe, co po něm zákazník chce, když požaduje navrácení telefonu a dat.... Inu zdá se, že celá situace bude mít právní dohru. K tomu jako perličku lze dodat, že v souběhu časovém došlo k situaci, kdy jiný telefon byl opakovaně opravován, následně vyměněn a oppětovně opravován, další nový kus byl opět nefukční a po pokusu o vydírání ze strany Lion a informaci o možných důsledcích byly vráceny peníze. To, že firma pokusila účtovat pokutu za údajné poškození obalu už nechávám pk posouzení jako perličku. Celkově musím konstatovat naprosto neprofesionální, agresivní a manipulativní postoj a postup firmy Lion a jejích zaměstnanců, kteří klienta programově de facto manipulují, vydírají a nutí k rozhodnutím v jeho neprospěch.... V ěc se nyní má tak, že ztrátu dat posoudí právník. Kdo nahradí čas, ušlý zisk, náklady cestovní na mnohočetné vynucené návštěvy kdesi ve vilce na Praze 6 jest zatím neznámo... Prostě v jedné větě; Přístup firmy Liones je neklientský, neprofesionální, manipulativní a zařízení,která prodávají mají vysokou chybovost, kterou jejich servis neřeší jinak, než vynášením odpovědnosti na klienta... A pokud dojde k výměně, tak tu je realné podezření, že vyměněný stroj není strojem novým, ale reapsovaným strojem který byl již vrácen předcházejícím zákazníkem a znovu puštěn do oběhu jako stroj nový.... Proto i maximální snaha přejímacího tecbika o zjištění a nalezení poškození na vráceném nebo reklamovaném zařízení s cílem max eliminovat klientovův vyjednávací prostor a znevýhodnit jej. Pozor tedy a a pokud má někdo podobné zkušenosti, nebojte se je ventilovat. Chráníte tím sami sebe.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.