Poradna Nokia N97 Mini

Autor: | Vloženo: 08.10.2012 000 21:46 | Témata: Poradna Nokia N97 Mini

Ovi obchod ,nejde stahovat

Dobrý večer,když se přihlásím pod přezdívkou do Ovi,mám zaplou Wifi,prázdnou pamět,i přesto tlačítka u aplikací-stáhnout-jsou šedá a nejde nic stáhnout do mobilu.Proč,poradíte? Děkuji

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    9. října 2012

    Ahoj,
    jeden z důvodů může být ten, že za poslední dva roky:

    - byly nabidnuty aktualizace, které nejsou kompatibilní s vaším mobilem (na Vaši verzi mobilu musí zůstat původní OVI STORE přibližně z roku 2010...
    - šedá tlačítka naznačují, že daný program, aplikace není vhodný (pro děti....pardón, splet jsem se...)pro Váš model mobilu = není kompatibilní...
    - podle vašeho popisu se v pohodě načte OVI STORE, ale Microsoft a Nokia některé služby zrušil, jiné předělal....jelikož Váš "nick" je aktivní, mělo by vás to v OVI STORE nějak upozornit, jestli nemusíte upravit Nokia účet - je v dolní liště obchodu - úplně vpravo (ta hlava), klikněte, načte se "Moje položky a tam dolejš "Nastavenia účtu nokia = zkontrolujte, jestli to není prošlé....

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Nika

      9. října 2012 - Nika

      Děkuji moc,zkusím to


    • Nika

      10. října 2012 - Nika

      právě ,že není,na nic to neupozornuje,já když jsem se přihlásila,asi hodinu to šlo stahovat a pak to zšedlo a už to nejde,asi ho někomu prodám,jinak už fakt nevím co s tím


    • Anonymní uživatel

      23. listopadu 2012 - Anonymní uživatel

      Niko, tady fakt nepomohu, pokud to hodinu frčelo a pak ne....to může být právě ten software, který jsme tady opakovaně probírali = je prostě zfušovaný.
      ---no a pak to mohlo být i sítí Wi-Fi, jestli tam někde není časový limit a pak se to přeruší....
      ---to zšednutí nazanačuje, že server bývalého OVI obchodu buď:
      ====přístroj neidentifikoval správně
      ====nebo se postupně vyřazují staré Obchody a přestává je Nokia podporovat.


    • Anonymní uživatel

      23. listopadu 2012 - Anonymní uživatel

      Niko, tady fakt nepomohu, pokud to hodinu frčelo a pak ne....to může být právě ten software, který jsme tady opakovaně probírali = je prostě zfušovaný.
      ---no a pak to mohlo být i sítí Wi-Fi, jestli tam někde není časový limit a pak se to přeruší....
      ---to zšednutí nazanačuje, že server bývalého OVI obchodu buď:
      ====přístroj neidentifikoval správně
      ====nebo se postupně vyřazují staré Obchody a přestává je Nokia podporovat.
      Jo, až teď jsem si dole všimnul příspěvek karla, omlouvám se, pokud to je "duplikát" - ten můj.


    • Anonymní uživatel

      23. listopadu 2012 - Anonymní uživatel

      Sorry, moje Tošibka to odeslala dvakrát..........:D)


  • Karel

    Karel

    10. října 2012

    Než ho prodáš tak se skus připojit přes USB kabel k počítači, mislím že ti vypadává signál a potom se už nelze připojit. Na misto Ovi obchod stahuj z store.ovi.com

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Karol

    Karol

    22. listopadu 2012

    ahojde, mám uplně stejný problém, šlo mi stahovat po zaregistrování první hodinu a pak nic. šla jsem tedy na store.ovi.com a chtěla jsem začít stahovat, ale zde jsou tlačítka také šedá a nejde stahovat do počítače? nechápu to .. :( prosím, napište mi na e-mail, nevím co s tím -> [email protected]

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Anonymní uživatel

      23. listopadu 2012 - Anonymní uživatel

      Už je tady těch Karlů nějak moc......:D)
      Ahoj Karlice, tady je těžko na dálku radit, ale já osobně si myslím, že OVI Store bude postupně ukončováno, tak, jako ostatní OVI služby......nejhorší je to, že Aktualizaci musí nabídnout Nokia přímo v OVI Store - buď v momentě připojování (taková ta klasická otázka, zda si přejeme novější verzi), nebo v OVI obchodě, který ovšem už je zašedlý...
      ===== zkuste hledat na oficiálních stránkách Nokia.cz/sk, případně jim zašlete emailový/telefonický dotaz.


    • Anonymní uživatel

      23. listopadu 2012 - Anonymní uživatel

      Na konec bych pro jistotu doporučil zkontrolovat na Vašem mobile přihlášení do My Nokia, které je podmínkou používání ostatních služeb, tedy i Obchodu.


    • Karol

      12. ledna 2013 - Karol

      já jsem zkoušela už stahovat na netu,a hry fungujou, obšem jen při aktuálním připojení k netu.. takže pokus nejsem na wifi a chci se zabavit hrou - což bývá na cestách, kde wifi není, mám utrum :D a na nonstop net v mobilu nemám cash... takže mám asi smůlu..
      Jsem ohledně stahování aplikací a her rozmazlená z tabletu, který měl android, to byla lahoda... ale co se dá dělat .. :(


  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    23. listopadu 2012

    Jo, na netě je spousta adres, ze kterých se dají na Symbian stahovat aplikace i hry, takže žádná tragedie, ale s tím Obchodem nevím....

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Jirka

    Jirka

    11. ledna 2013

    taky mě to nejde ale mám jen N97

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Petik

    Petik

    8. března 2013

    dobry den kdyz stahuji do mobilu nokia obchod stahnese to ale pak se mi tam ukaze nelze instalova,z jakeho duvodu?

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Anonymní uživatel

      8. března 2013 - Anonymní uživatel

      Buď není kompatibilní, nebo je poškozen řetězec.sis, nebo je v mobile málo místa.
      Máte rovněž N97?


  • jaroslav

    jaroslav

    29. května 2013

    zdravim ja mam podobni problem mam nokiu n97 ..a išlo mi stahovat v poriadku a zrazu nejde kliknut na to tlačitko stiahnut proste neni virazne jakeby už to bolo stiahnute ale neni je to u všetkych app .. Aj som zaregistrovani tak som ztoho wtf :p poradite mi prosim? :)

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Alešek

      29. května 2013 - Alešek

      Dělá mi to i na Nokii E72 ve fialové barvě


    • Anonymní uživatel

      1. června 2013 - Anonymní uživatel

      To Jaro a Alešek: no hodně se toho popsalo v tomto vláknu vejš.
      Já osobně to vidím v ukončování podpory OVI Store (úvodní stránka je v zelené barvě. Nový Obchod pro chytré Nokie se Symbianem se jmenuje Nokia Store a úvodní stránka po načtení je laděna do modra). Jakou barvu mají vaše Obchody?
      ---pak je problém, že staré přihlášení vyprší (nebo vypršelo, podle modelu) a musíte se přeregistrovat na adrese:
      https://account.nokia.com... (=sk) samotné přihlášení
      https://account.nokia.com... --- postup při vyplňování
      Výraz "https://" znamená zabezpečené přihlášení a tak si tu adresu i uložte do PC.
      Už nepoužívejte ikonku MyNokia, je neaktivní.
      Zkuste se v menu vašeho mobilu podívat do Aktualizací, možná Vám nabídne mobil, nebo Nokia Suite v PC aktualizaci sw a současně i Obchodu.
      Jinak vaše modely nejsou v Podpoře pro Nokie přímo podporovány, i když uvedeny jsou:
      http://www.nokia.com... (starší modely)


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.